0251 484 450

management

Componența echipei manageriale :

  • Director: prof. Dragnea Melinda 

  • Coordonator proiecte și programe educative: prof. Tudorașcu Carmen 

  • Responsabili comisii: Mehedințeanu Luminița, Pirvulescu Marinela, Anghel Flori, Crețoiu Mirela,Cruceru Mariana, Vlădulescu Mihaela, Marinescu Mirela

Componența Consiliului de Administrație:

  • Președinte: prof. Dragnea Melinda 

  • Membri: 

    • prof. Pirvulescu Marinela- cadru didactic ales de către Consiliul Profesoral; 

    • prof. Voinea Gabriela- cadru didactic ales de către Consiliul Profesoral; 

    • Voinescu Viorel – părinte desemnat de Consiliul Reprezentativ al Părinților; 

    • Dinu Cristina- părinte desemnat de Consiliul reprezentativ al Părinților;

    • Crețu Daniela –reprezentant desemnat Primăria Craiova; 

    • Ioan Andrei – reprezentant desemnat Consiliul Local

  • Observatori Sindicate: Dascălu Eugenia ; Curteanu Liliana

  • Secretar: prof. Ciocan Camelia

Deviza noastră: 

Prin educație de calitate creăm o lume mai bună!”

Viziunea Grădiniței cu P.P. Floarea Soarelui Craiova:

Grădiniţa cu program prelungit ”Floarea Soarelui” Craiova urmăreşte sa fie partenerul preferat al tuturor celor care doresc asigurarea unui învăţământ incluziv, de calitate , deschis, flexibil, capabil să asigure şanse egale la educaţie tuturor copiilor , astfel încât aceştia să se integreze cu succes în şcoala primară şi în societate.

Unitatea noastră de învăţământ promovează politicile publice destinate implementării unei noi viziuni asupra educaţiei, formării, cercetării şi dezvoltării, având ca dimensiuni principale îmbunătăţirea calităţii şi a eficacităţii sistemului de educaţie şi facilitarea accesului universal la educaţie şi formare, deschiderea sistemului de educaţie către spaţiul european.

Misiunea Grădiniței cu P.P. Floarea Soarelui Craiova:

Misiunea grădiniţei noastre este aceea de a asigura un mediu şcolar incluziv, în care să aibă acces toţi copiii din comunitate, pentru a favoriza însuşirea de către preşcolari a unor cunoştinţe, priceperi şi deprinderi , astfel încât să fie capabili să se integreze cu succes în şcoala primară şi în comunitate.

Ținte sau scopuri strategice :

Ţintele sau scopurile strategice ale Grădiniţei cu P.P. Floarea Soarelui Craiova derivă din viziunea grădiniţei şi reprezintă intenţiile unităţii noastre şcolare .Ele reprezintă domeniile pe care grădiniţa doreşte să le dezvolte, să le îmbunătăţească.

Pe baza diagnozei mediului intern şi extern şi a misiunii grădiniţei, ţintele strategice stabilite de Grădiniţa ,,Floarea Soarelui ’’, Craiova sunt legate de:

  • Diversificarea Ofertei educaţionale, pe baza nevoilor de dezvoltare personală a preşcolarilor

  • Creşterea calităţii serviciilor educaţionale pe care le oferim preşcolarilor prin 

  • Învăţarea continuă

  • Crearea şi asigurarea unui climat de siguranţă fizică şi psihică, pentru beneficiarii educaţiei

Sunt subsumate aici şi cele 4 domenii funcţionale de referinţă:

  • Curriculum

  • Resurse umane

  • Resurse financiare şi dezvoltarea bazei materiale

  • Dezvoltarea relaţiilor comunitare

Ţintele strategice ale grădiniţei sunt:

  • Dezvoltarea ofertei educaționale și a CDŞ în functie de nevoile integrării comunitare şi sociale generale , pornind de la diagnosticul nevoilor individuale de educaţie ;

  • Formarea continuă a cadrelor didactice și a întregului personal al grădiniței pentru a fi capabil să aplice reforma în învățămânul preșcolar, în vederea creșterii calității serviciilor oferite preșcolarilor (educație, îngrijire și protecţie )

  • Îmbunătăţirea funcţionalităţii şi esteticii corpului de clădire la interior şi exterior

( prin amenajarea curţii de joc şi a faţadei a grădiniţei şi renovarea corpului de clădire în care instituţia îşi desfăşoară activitatea : izolarea termică, parchet în salile de grupă, gresie şi faianţă în grupurile sanitare şi pe holuri, zugrăvirea clădirii şi schimbatul tuturor uşilor interioare);

  • Derularea și dezvoltarea unor proiecte și parteneriate locale , naționale și europene care au ca rezultat diversificarea ofertei activităţilor extracurriculare și extrașcolare având la bază realizarea unei unităţi formale şi informale grădiniţă – familie – comunitate locală .

  • Promovarea imaginii grădiniței în contextul climatului concurenţial actual de descentralizare şi autonomie instituţională.

ȚINTA 1 

  • Dezvoltarea ofertei educaționale și a CDŞ în funcție de nevoile integrării comunitare şi sociale generale , pornind de la diagnosticul nevoilor individuale de educaţie ;

Motivarea stabilirii țintei strategice : 

  • Formarea autonomiei , a trăsăturilor pozitive de voință și caracter , a viitoarei personalități a copilului preșcolar , se formează nu numai prin parcurgerea curriculumului obligatoriu dar și prin desfășurarea altor activități , susținute prin CDȘ 

  • Cadrele didactice din unitatea noastră de învățământ au diverse calificări iar atractivitatea curriculumului la alegerea școlii pentru preșcolari și părinții acestora deopotrivă încurajează desfășurarea CDȘ .

ȚINTA 2 

  • Formarea continuă a cadrelor didactice și a întregului personal al grădiniței pentru a fi capabil să aplice reforma în învățămânul preșcolar, în vederea creșterii calității serviciilor oferite preșcolarilor (educație, îngrijire și protecţie )

Motivarea alegerii țintei strategice :

  • Prin formarea continua a întregului personal al unității crește calitatea serviciilor educaționale cere se oferă preșcolarilor , ca beneficiari primari ai educației , dar și părinților și societății în general.

  • Imaginea de sine a personalului unității, indiferent de statutul pe care îl are (didactic, didactic auxiliar , nedidactic), se îmbunătățește.

ȚINTA 3 

  • Îmbunătăţirea funcţionalităţii şi esteticii corpului de clădire la interior şi exterior

( prin amenajarea curţii de joc şi a faţadei a grădiniţei şi renovarea corpului de clădire în care instituţia îşi desfăşoară activitatea : izolarea termică, parchet în salile de grupă, gresie şi faianţă în grupurile sanitare şi pe holuri, zugrăvirea clădirii,înlocuirea tuturor corpurilor de iluminat , schimbarea tuturor accesoriilor și a instalațiilor sanitare (chiuvete, vase de toaletă, oglinzi, conducte în grupurile sanitare , în oficii și bucătăria unității, achiziționarea unor cuve și baterii speciale pentru spălatul vaselor ) , înlocuirea tuturor uşilor interioare, dotarea cu corpuri de mobilier pentru diferite necesități ),;

Motivarea alegerii țintei strategice :

  • Desfășurarea unor servicii educaționale pentru copiii preșcolari ai unității în cadrul unui mediu adecvat, sănătos, atractiv și sigur.

  • Pentru a oferi calitate în educație este necesar să cream și un mediu favorabil învățării, atât pentru beneficiarii primari ai educației , cât și pentru personalul care oferă servicii educaționale.

ȚINTA 4 

  • Derularea și dezvoltarea unor proiecte și parteneriate locale , naționale și europene care au ca rezultat diversificarea ofertei activităţilor extracurriculare și extrașcolare având la bază realizarea unei unităţi formale şi informale grădiniţă – familie – comunitate locală 

Motivarea alegerii țintei strategice :

  • Noul program Erasmus + oferă posibilitatea instituțiilor de învățământ de a aplica pentru derularea de proiecte de mobilitate sau parteneriate strategice.

  • Activitățile extracurriculare sunt agreate de preșcolari și de părinții acestora, fiind potrivite pentru nivelul preșcolar unde învățarea se realizează prin joc.

  • Cadrele didactice dau dovadă de creativitate și interes în realizarea proiectelor educaționale.

ȚINTA 5 

  • Promovarea imaginii grădiniței în contextul climatului concurenţial actual de descentralizare şi autonomie instituţională.

Motivarea alegerii țintei strategice :

  • Cunoașterea de către beneficiarii direcți și indirecți a ofertei curriculare a grădiniței, a prestigiului cadrelor didactice , a bazei materiale a grădiniţei, a modului în care grădiniţa răspunde nevoilor şi cerinţelor părinţilor asigură vizibilitatea externă a unității de învățământ

  • Prin elaborarea și distribuirea unor materiale de prezentare a unității de învățământ , a unor strategii de promovare , va crește interesul actorilor externi și al comunității locale pentru unitatea noastră iar acest lucru va contribui la coeziunea internă a grădiniței noastre.